Totodata, compania a raportat un avans de 19% a cifrei de afaceri pentru 2008, atingand valoarea de 197,9 mil. lei (aprox. 53,7 mil. euro). Astfel, Scandia isi mentine pozitia de lider pe piata conservelor de carne din Romania, cu o cota valorica de 65,7%, potrivit datelor MEMRB, februarie-martie 2009.

Cel mai mare aport la atingerea rezultatelor pentru anul 2008 a apartinut segmentului conservelor de pate de ficat, cu o crestere de aproximativ 36% comparativ cu anul 2007, marcile Bucegi si Sibiu inregistrand cele mai importante vanzari. Pate Bucegi a inregistrat in anul anterior o crestere de 34%, atingand o cota de 34,8%, iar Pate Sibiu un avans de 40%.

“Ne propunem ca si in 2009 sa continuam sa inovam, sa aducem formate si variante noi pe piata conservelor pe baza de carne. Avem in derulare investitii ce vor fi finalizate anul acesta, astfel incat prin modernizarea capacitatilor de productie sa putem raspunde mai bine nevoilor consumatorilor romani in ceea ce priveste gama de produse disponibile si raportul calitate/pret oferit”, declara Robert Redeleanu (foto), CEO Scandia Romana.

In prezent, compania are peste 670 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, impartite in urmatoarele categorii: pate de ficat (Pate Sibiu, Pate Bucegi, Pate Sadu), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi, Sunca Augusta, Sunca Paltinis etc.) si mancaruri traditionale-Traditii (tocanita, ciolan cu fasole, ciorba de burta, sarmale, costita cu fasole, carnaciori cu fasole, ciorba de vacuta, ciorba de pui, ciorba de fasole ).

Scandia Romana este de asemenea si principalul producator roman de marci private pe piata conservelor de carne.