Producatorul german de medicamente Boehringer Ingelheim a inregistrat pe piata romaneasca, in primele trei luni din acest an, vanzari de 5,6 milioane euro, in crestere cu 21% fata de aceeasi perioada a anului anterior, cand a raportat 4,6 milioane euro, au anuntat reprezentantii companiei.
Oficialii companiei au adaugat ca nu pot face estimari clare cu privire la cifra de afaceri aferenta intregului an 2009, ca urmare a modificarilor de pret intrate in vigoare incepand cu 1 aprilie.

Directorul executiv al companiei Boehringer Ingelheim, Franz Zinsberger, a declarat ca planurile pentru 2009 in Romania includ lansarea a patru noi produse si crearea a 22 de noi locuri de munca, anunta NewsIn.

De asemenea, compania de produse farmaceutice a inregistrat in 2008 vanzari nete de 22,7 milioane euro, in crestere cu 28% fata de anul precedent.

Potrivit reprezentantilor companiei, principalele patru medicamente cu prescriptie comercializate pe piata autohtona au dus, in 2008, la vanzari nete de aproximativ 13,4 milioane de euro. Totodata, principalele produse fara prescpriptie ale companiei, Dulcolax si Mucosolvant, au cumulat, in anul 2008, vanzari nete de 4,2 milioane euro.

La nivel mondial, vanzarile nete ale companiei au totalizat in anul precedent 11,6 miliarde de euro.

Compania de produse farmaceutice Poehringer Ingelheim este prezenta pe piata din Romania din anul 1990 si are in prezent 102 angajati. Pe segmentul de medicamente fara prescriptie, compania comercializeaza pe piata autohtona produsele Dulcolax, Mucosolvant, Finalgon si Buscopan.

Poehringer Ingelheim Romania face parte din grupul cu acelasi nume care opereaza la nivel global in 47 de tari, avand 41.300 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri