Proiectul investitiei a inceput la jumatatea anului 2007 si a vizat triplarea capacitatii de productie si reducerea consumului de resurse (energie, apa).

Aceasta investitie a implicat un numar de 80 de firme contractuale si peste 1000 de oameni.

“Am decis sa investim in aceasta fabrica in ultimii doi ani intrucat credem in brandul Timisoreana. A pornit ca o marca regionala si a ajuns o marca nationala, cu mai mult de 15% din cota de piata”, a declarat Stephan Maria Weber (foto), presedintele Ursus Breweries.

In prezent, capacitatea de productie a fabricii din Timisoara este de peste doua milioane hectolitrii, fiind a doua unitate de productie in cadrul Ursus Breweries, dupa cea de la Buzau. Cele doua fabrici asigura doua treimi din productia totala a companiei.

Cea mai mare parte a investitie a fost sustinuta prin resurse proprii, restul provenind din credite bancare.

In fabrica din Timisoara sunt produse sortimentele de bere Timis, Ursus si Ciucas.

Ursus Breweries a raportat pentru anul financiar aprilie 2008-martie 2009 un avans al cifrei de afaceri de 27% si o crestere a cotei de piata de 4,6%, pana la 29%.

Finalizarea procesului de relocarea a productiei din fabrica Bere Azuga si relansarea la nivel national a acestei marci pe segmentul economic sunt cateva din principalele planuri ale comapniei pentru 2009.

La inceputul anului, Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller, a achizitionat 71% din actiunile producatorului local de bere, Bere Azuga.

Citeste Radiografia tranzactiei Ursus – Bere Azuga.

Afaceri in crestere cu 27% pentru Ursus Breweries. Ce urmeaza?

Afaceri in crestere cu 27% pentru Ursus Breweries. Ce urmeaza?