Ursus Breweries, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de a berii, a anuntat finalizarea unei investitii de 50 milioane euro in fabrica de la Timisoara si inaugurarea liniei de productie la doza.
Proiectul investitiei a inceput la jumatatea anului 2007 si a vizat triplarea capacitatii de productie si reducerea consumului de resurse (energie, apa).

Aceasta investitie a implicat un numar de 80 de firme contractuale si peste 1000 de oameni.

“Am decis sa investim in aceasta fabrica in ultimii doi ani intrucat credem in brandul Timisoreana. A pornit ca o marca regionala si a ajuns o marca nationala, cu mai mult de 15% din cota de piata”, a declarat Stephan Maria Weber (foto), presedintele Ursus Breweries.

In prezent, capacitatea de productie a fabricii din Timisoara este de peste doua milioane hectolitrii, fiind a doua unitate de productie in cadrul Ursus Breweries, dupa cea de la Buzau. Cele doua fabrici asigura doua treimi din productia totala a companiei.

Cea mai mare parte a investitie a fost sustinuta prin resurse proprii, restul provenind din credite bancare.

In fabrica din Timisoara sunt produse sortimentele de bere Timis, Ursus si Ciucas.

Ursus Breweries a raportat pentru anul financiar aprilie 2008-martie 2009 un avans al cifrei de afaceri de 27% si o crestere a cotei de piata de 4,6%, pana la 29%.

Finalizarea procesului de relocarea a productiei din fabrica Bere Azuga si relansarea la nivel national a acestei marci pe segmentul economic sunt cateva din principalele planuri ale comapniei pentru 2009.

La inceputul anului, Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller, a achizitionat 71% din actiunile producatorului local de bere, Bere Azuga.

Citeste Radiografia tranzactiei Ursus – Bere Azuga.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri