Pe segmentul de retail, afirma reprezentantii companiei, cifra vanzarilor este dubla (113%) fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul noilor unitati deschise. Aceste cresteri vin pe fondul diversificarii serviciilor oferite, prin investitiile pe segmentul retail (fee-for-service), cu deschiderea anul trecut a Centrului de Imagistica din Baneasa a Spitalului de Obstetrica Ginecologie „Regina Maria” – primul spital privat de acest tip din tara, care a atins deja breakeven-ul operational.

„Toate investitiile realizate anul trecut au dat roade in 2009 si ne aflam in faza in care dezvoltam toate aceste capacitati si continuam sa ne extindem. Desi suntem cu totii intr-o perioada economica marcata de instabilitate si chiar recesiune, continuam sa inregistram cresteri importante pe segmentul individual, luna iulie fiind cea in care am depasit numarul de 75.000 de arondati (unul dintre cele mai mari conturi de anul acesta este Continental, cu peste 2500 de angajati, alte companii importante sunt Wipro Technologies, PSV Industries)”, a declarat Sergiu Negut (foto), directorul executiv al CMU.

Planurile CMU pentru acest an vizeaza cresterea veniturilor din zona de retail si imbogatirea ofertei CMU prin deschiderea si extinderea de noi clinici in Bucuresti si in tara, se mai precizeaza in comunicatul emis.

Piata serviciilor medicale private a atins, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet la solicitarea MediaXPrimm, pragul de 104 milioane de euro in 2008, in crestere cu 56%. Principalii competitori ai CMU sunt MedLife, Medicover, Romar, Medcenter, Medsana, Sanador si Gral Medical.