Dora Strezova a preluat functia de director de marketing al producatorului Danone Romania, dupa zece ani de experienta profesionala in cadrul grupului.
Dora Strezova (foto) s-a alaturat echipei Danone Bulgaria in anul 1999, ca asistent brand manager. A promovat succesiv pe functiile de brand manager in 2001 si de senior brand Manager in 2003, iar in anul 2006, in calitate de marketing manager, Strezova era responsabila de intregul portofoliu Danone. In 2008, ea a devenit director de marketing la Danone Bulgaria si Macedonia.

"Mutarea in Romania ma bucura foarte mult: echipa de aici este deosebita si piata are un potential foarte mare de dezvoltare. Imi doresc sa invat cat mai multe despre romani, ca si consumatori ai produselor Danone, dar si ca prieteni, sa explorez specificul pietei de aici si sa stimulez cresterea ei", declara noul Dora Strezova.

Strezova, 32 de ani, de formatie inginer, il inlocuieste pe Kiril Hadzhidinev, care a optat pentru functia de director de marketing la Danone Bulgaria.

Danone Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara. Grupul Danone a inregistrat in anul 2008 vanzari de peste 15,22 miliarde de euro. Anul acesta, marca Danone implineste 90 de ani de existenta.

Danone Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de peste 422 mil. lei (aprox. 99 mil. euro). In primul trimestru din 2009, Danone Romania a afisat o scadere a vanzarilor cu 10% fata de anul anterior.

Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Buna si gama traditionala: Danone Sana, Danone Smantana si Danone Lapte Proaspat.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri