„Litro reprezinta noul concept de statie de carburanti premium al Grupului Rompetrol. Proiectul, initiat in august 2007, sustine strategia de consolidare si dezvoltare a retelei de benzinarii Rompetrol la nivel national si international, oferind servicii si produse premium”, a declarat Saduokas Meralyiev, director general al grupului Rompetrol.

Noile statii au la baza un concept dezvoltat de compania Saffron, una din cele mai importante companii internationale de branding, iar implementarea proiectului a fost realizata de Rominserv, antreprenorul general al Grupului Rompetrol.

In urma finalizării acestor investitii, compania va crea 74 noi locuri de munca.

Rompetrol Downstream a finalizat in perioada ianuarie-aprilie si constructia a cinci noi benzinarii si noua statii mobile Rompetrol Expres, valoarea totala a investitiilor ridicandu-se la peste 10 milioane USD. Pana la finele anului, compania si-a propus extinderea retelei de distributie a carburantilor cu alte 40 statii Rompetrol Expres si 25 de baze interne.

La finele lunii iunie, reteaua de distributie a carburantilor Rompetrol in Romania se ridica la 685 de statii (125 statii proprii, 169 statii Partener Rompetrol, 164 statii Rompetrol Expres si 227 de statii interne) si 6 depozite, la acestea adaugandu-se si 250 de statii de distributie GPL-ul auto si peste 6.000 de puncte de vanzare butelii.

Cititi mai multe detalii despre rebrandingul benzinariilor Rompetrol, precum si un interviu in exclusivitate acordat Wall-Street despre "schimbarea la fata" a benzinariilor MOL, unul dintre competitorii Rompetrol.

Dublu rebranding si un CEO nou dupa exitul lui Patriciu din Rompetrol

Dublu rebranding si un CEO nou dupa exitul lui Patriciu din Rompetrol