Compania Avicola Buzau (AVZU) a inregistrat pierderi de 385.500 lei(91.000 euro,in primele sase luni ale acestui an, de 10 mai mici decat cele 4,1 milioane lei din aceeasi perioada a anului trecut,dupa ce si-a redus cheltuielile cu 16%, a informat societatea.
In primele sase luni ale acestui an, Avicola Buzau a atras venituri totale de 52 milioane lei (12,3 milioane euro), in scadere cu 11% fata de nivelul din intervalul echivalent al anului precedent, de 58,6 milioane lei, potrivit NewsIn.

In schimb, costurile societatii s-au redus intr-un ritm mult mai alert, la 52,4 milioane lei (12,4 milioane euro), in semestrul I din 2009, coborand cu 16,5% sub nivelul inregistrat in aceeasi perioada din 2008, de 62,7 milioane lei.

Totodata, afacerile companiei s-au cifrat la 55,4 milioane lei (13,1 milioane euro), in intervalul ianuarie-iunie 2009, fiind cu 8% mai mici decat cele din prima jumatate a anului trecut, cand acestea erau de 60,4 milioane lei.

Avicola Buzau are un capital social de 42,76 milioane lei, divizat in 427,6 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Aaylex Trading SRL, care detine 66,85% din capital.

Titlurile Avicola Buzau se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul AVZU. Valoarea de piata a societatii este de 21,38 milioane lei (5,06 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,05 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare de luni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri