Potrivit declaratiilor lui Stead, produsele PlantExtrakt, impreuna cu cele similare marca Ozone, preluate la mijlocul lunii iulie, ar avea o pondere de 5% din totalul portofoliului LaborMed. Brandurile preluate de la PlantExtrakt isi vor pastra numele actuale, insa vor fi comercializate sub umbrela Ozone Natural, divizia de produse naturale a Ozone Laboratories.
La fel ca si in cazul Ozone, LaborMed a cumparat doar portofoliul de produse de la PlantExtrakt, cu care a incheiat un contract de tip manufacturing pentru productia celor 12 marci. “LaborMed are o platforma solida pentru vanzarea de produse, astfe incat am preferat sa cumparam branduri si nu intreaga companie”, a explicat CEO-ul producatorului de farmaceutice. Prin aceasta preluare, a carei valoare nu a fost data publicitatii, LaborMed isi intareste portofoliul de OTC-uri (medicamente eliberate fara prescriptie medicala), in conditiile in care punctele forte ale companiei, inainte de preluare brandurilor Ozone, erau medicamentele eliberate pe baza de reteta.
“LaborMed continua sa fie interesata de oportunitati de achizitii care ar putea genera profit pentru companie si care sunt in acord cu strategia stabilita”, a mai spus seful LaborMed. El a mai precizat ca strategia LaborMed este de a se dezvolta pe piata locala si pe cea din Europa Centrala si de Est prin lansari de noi produse si prin cresteri ale cotelor de piata pentru brandurile deja existente.
Cititi o analiza a impactului pe care tranzactia LaborMed-Ozone o are pe piata locala, precum si anuntul facut de Wall-Street cu privire la iminenta preluarii, cu o saptamana inainte de comunicatul oficial.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: