“In prezent, fabricam 33 de produse pentru marca proprie Carrefour, in special emulsii, creme, deodorante, sampoane, si speram sa putem extinde gama cat de curand”, a declarat Mirela Lupas, noul director general al companiei. Farmec a inceput productia pentru Carrefour in luna august, la un an de la primele discutii cu oficialii francezi despre o posibila colaborare.

"A fost o selectie foarte riguroasa, dar pentru ca avem o fabrica moderna, am reusit sa ne ridicam la exigentele Carrefour si sa incheiem acest parteneriat”, a mai spus Lupas, precizand ca s-a incheiat un contract cu o valabilitate de un, cu posibilitate de prelungire.

Farmec nu este la prima colaborare de acest gen pentru furnizarea de produse sub marca proprie. Prima data, producatorul clujean a colaborat cu Reckitt Benckiser, producator international de produse de uz casnic si de ingrijire personala.

“Am avut atunci o colaborare pentru furnizarea de deodorante de camera, care insa s-a incheiat, iar acum suntem in discutii si cu alte companii pentru parteneriate tot in segmentul marcilor private”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general al Farmec, care nu a dorit sa ofere detalii in acest sens.

Pentru intreg anul acesta, Farmec tinteste o cifra de afaceri cu 5% mai mare decat in 2008, pana la valoarea de 25,6 milioane de euro.

Cititi mai multe detalii despre strategia de business Farmec pentru 2009.

Dupa opt luni la conducerea Farmec, Mihaela Turdean lasa locul unui nou director general

Dupa opt luni la conducerea Farmec, Mihaela Turdean lasa locul unui...