Michel Lamoot (foto) si-a inceput cariera in retail in 1979, detinand mai multe pozitii de conducere in companii din industria internationala de hipermarket, in state precum Coreea de Sud, Japonia sau Franta. In 2008, Lamoot s-a alaturat Metro Group ca director de achizitii produse nealimentare la Real Polonia. A absolvit Universitatea din Grenoble, Franta, cu specializarea Managementul hotelurilor si restaurantelor.

“Primul pas pe care il voi face din noua pozitie este sa ma familiarizez cu piata locala de retail si cu mediul de afaceri din Romania si totodata sa cunosc echipa Real Romania cu care voi lucra de acum inainte. Sunt hotarat sa continuu strategia de pana acum, aceea de a urmari si satisface nevoile tuturor clientilor nostri [...] In acest sens, atentia noastra se indreapta in mod deosebit catre asigurarea unei mari varietati de produse de calitate la preturi competitive, catre dezvoltarea portofoliului de marci proprii, catre o strategie de expansiune echilibrata si sustinuta si un set de servicii de calitate oferite de un personal profesionist", a declarat Michel Lamoot, care va prelua functia in mod oficial de la 15 octombrie.

La jumatatea lunii iulie, Tjeerd Jegen, dupa doi ani si jumatate petrecuti la carma hipermarketurilor Real in Romania, a decis sa plece din cadrul companiei pentru a urma o cariera in afara grupului german. In timpul mandatului sau, Real a deschis 13 noi hipermarketuri in Romania, ridicand numarul total al acestora la 21 si a dat startul unei campanii puternice de marketing pentru a accelera vanzarile, a creste cota de piata si a intari pozitia retailerului pe piata de profil din Romania.

In prezent, Real se pregateste pentru deschiderea celui de al 22-lea magazin al sau, la sfarsitul lunii octombrie. Compania va inaugura un nou hipermarket in cel mai mare centru comercial din Romania, AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, situat la intersectia dintre strada Vasile Milea si Bulevardul Timisoara, informeaza reprezentantii companiei.

Anul trecut, Real Hypermarket Romania a inregistrat o crestere puternica a vanzarilor ca urmare a continuarii expansiunii si a unei cresteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1, 22 miliarde de lei (367 milioane de euro) in 2007 la 2,35 milliarde de lei (638 milioane de euro) in 2008 ceea ce inseamna o crestere de 92% (73,8% echivalent in euro ajustat cu efectele cursului de schimb) in comparatie cu anul anterior.

Compania si-a continuat planurile de expansiune pe piata de retail romaneasca prin deschiderea de sase noi magazine in 2008 si unul in 2009 astfel incat reteaua numara in prezent 21 de hipermarketuri in Bucuresti si alte orase importante din tara. Numarul de angajati ai companiei la sfarsitul anului 2008 a fost de 7. 568, aproape dublu fata de media lui 2007, potrivit oficialilor grupului german.

Citeste despre cele mai recente schimbari manageriale in cadrul grupului Metro, precum si o analiza a celor mai importante miscari de top management din retailul romanesc in prima jumatate a anului.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza