Suprafata magazinului este de aproape 650 de mp si este impartita in trei zone - “Imi place”, “Ma joc si invat” si “Am succes”. Primii clienti pot primi vouchere de 20 lei pentru cumparaturi de peste 200 lei.

“A fi prezenti acolo unde se afla pulsul ultimelor tendinte, a tine clientii nostri la curent cu tot ce este nou si important pentru dezvoltarea lor personala si profesionala, a surprinde mereu cu un concept inedit, este ceea ce urmarim atunci cand dezvoltam reteaua Diverta”, declara Emilia Canea (foto), CEO-ul Diverta.

Diverta detine, in 2009, o retea de 67 de magazine in Romania si unul in Republica Moldova, la Chisinau.

In 2009 Diverta a inchis 11 magazine cu suprafete mici din tara , suprafata totala inchisa fiind de aproximativ 2.000 mp. Pe de alta parte, Diverta si-a adaugat peste 2.300 de mp suprafetei de retail, prin deschiderea a 4 magazine noi: Diverta Polus, prin preluarea Libri de la Cluj Napoca, magazinul din Baneasa Shopping City, Diverta Acasa de la subsolul Diverta Magheru si Diverta Cotroceni (650 mp).

In prezent suprafata de retail ocupata de brandul Diverta se ridica la 24.000 mp.

Pentru acest an compania estimeaza afaceri in scadere cu 25%, pana la 36 milioane euro, pe fondul crizei economice si a masurilor luate pentru a combate acest fenomen.

Diverta este una dintre diviziile de retail ale grupului RTC si cuprinde mai multe linii de business-lantul de magazine Diverta, Libraria Noi din Bucuresti, Depozitul de Carte (DDC), Ara Toys (import si distributie de jucarii) si Noi Distributie Carte (NDC), cel mai mare importator si distribuitor de carte straina.

Diverta: Afaceri in scadere cu 25% in 2009, pana la 36 mil. euro

Diverta: Afaceri in scadere cu 25% in 2009, pana la 36 mil. euro