Bombardier a cheltuit anual cate doua milioane de euro din 2005 si pana in prezent pentru dezvoltarea fabricii.

Cel mai modern robot de sudare pentru rame de boghiuri (la nivelul intregii Europe) va opera in noua facilitate.

Productia a crescut de la 660 la 2.000 de rame din 2005 si fabrica produce acum rame de boghiuri de toate tipurile pentru pietele din toata lumea. Printre clientii sai se numara operatori de top, precum DB si SNCF.

Numarul angajatilor a crescut de la 350 la aproape 800 in timpul procesului de modernizare.

Prezenta companiei Bombardier in Ungaria este concretizata in centrul de productie de la Dunakeszi, ce se ocupa cu productia, reconditionarea, reconstruirea, repararea si mentenanta trenurilor de calatori, precum si in fabrica din Matranovak, unde sunt produse boghiuri.

Bombardier are o majoritate de actiuni la fabrica Dunakeszi, si este proprietar al operatiunilor Matranovak. Cele doua fabrici insumeaza un total de 1200 de angajati. Clientii-cheie includ Caile Feroviare Ungare, Győr-Sopron-Ebenfurt Railways, Budapest Transport Company si companii private si de stat din Grecia, Elvetia, Franta, UK, Norvegia, Germania, Republica Ceha, Slovacia, Austria, Bulgaria si Rusia.

Bombardier Transportation este reprezentata in Romania prin intermediul biroului de vanzari, ce indeplineste si functia de consultanta. In vara 2009, Bombardier Transportation a deschis si un centru de Servicii la Cluj.

Bombardier Transportation a livrat trenuri de metrou si echipamente de semnalizare in valoare de 300 milioane euro catre metroul din Bucuresti.

Compania a colaborat cu Electroputere Craiova pentru cele 260 de vagoane de metrou Bombardier Movia livrate catre Metrorex si coopereaza in continuare cu IMSAT SA pentru sistemele de semnalizare si control Bombardier Cityflo 350 destinate magistralelor de metrou 1 si 3 care vor fi livrate pana la sfarsitul lui februarie 2010.