Bere Azuga (BEGY) a inregistrat pierderi de 20,9 milioane lei (4,9 milioane euro) in primele noua luni ale acestui an, de aproape cinci ori mai mari decat cele din aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce afacerile sale s-au comprimat cu 64%.
In primele trei trimestre ale anului trecut, pierderile Bere Azuga totalizau 4,23 milioane lei. Afacerile companiei s-au ridicat la 8,56 milioane lei (2 milioane euro), in intervalul ianuarie-septembrie 2009, in declin cu 64% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului precedent, de 24,07 milioane lei.

Ursus Breweries controleaza in prezent 94,85% din capitalul Bere Azuga, dupa a cumparat lunile trecute mai multe procente, de la actionarii minoritari, prin intermediul unor oferte de preluare.

Producatorul Bere Azuga a fost preluat la inceputul acestui an de Ursus Breweries, subsidiara producatorului american de bere SABMiller, care a achizitionat pachetul majoritar reprezentand 71% din actiunile Bere Azuga (BEGY) de pe piata Rasdaq, suma platita de acesta fiind de 7,15 milioane euro.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd's, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri