Potrivit reprezentantilor companiei, cumparaturile facute prin cardurile de fidelitate reprezinta 65% din cifra de afaceri. Incepand cu luna septembrie, G'Market a demarat o campanie promotionala prin care fiecare posesor de card de fidelitate primeste o reducere de 10% pentru cumparaturile in valoare minima de 150 de lei.
"Chiar daca din cauza crizei economice globale consumatorii sunt acum mult mai atenti cu cheltuielile lor si numarul de vizite la cumparaturi, am reusit sa inregistram rezultate bune in 2009, iar relatiile cu furnizorii de produse nu au fost afectate intr-un mod negativ", se mai precizeaza in comunicatul de presa emis de companie.
Acestia au mai precizat ca in prezent exista locatii noi sub analiza pentru extinderea lantului de supermarketuri in anii urmatori. "In ceea ce priveste rezultatele financiare, momentan este dificil de estimat o cifra exacta de afaceri pe anul in curs, pe fondul sezonalitatii retailului de tip food in perioada iernii, in special in perioada Craciunului, care este o parte importanta a cifrei de afaceri in 2009. In mod evident, cererea de consum pe parcursul acestei perioade va aduce companiei cresteri semnificative", conform oficialilor G'Market.
Infiintata in 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piata imobiliara din Romania. Compania are activitati in dezvoltarea proiectelor de retail, rezidentiale si de cladiri de birouri. Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucuresti Mall (primul centru comercial modern din Romania), Plaza Romania, Shopping MallDova (centru comercial deschis in Chisinau), Anchor Plaza (prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial), Anchor Plaza Metropol (cladire de birouri de clasa A situata langa Plaza Romania) si InCity Residences (ansamblu rezidential in centrul orasului).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: