Evolutia afacerilor Intersnack in Romania se datoreaza, printre altele, deciziei companiei de a elimina din reteta de fabricatie a chipsurilor Chio colorantii artificiali.

Odata cu aceasta schimbare, costurile de productie au crescut cu 30%, potrivit Mihaelei Bentic, manager calitate Intersnack Romania.

Tot in 2009 compania a relocat la Ghimbav unitatea de productie din Brasov. Noua fabrica si-a inceput productia in luna octombrie, are 140 de angajati, si este rezultatul unei investitii de peste 7 milioane euro.

Intersnack Romania are in prezent doua unitati de productie, la Ghimbav si Bucuresti, cu un numar total de 200 de angajati.

In ceea ce priveste piata de snacks-uri sarate, Cristian Rey, directorul general Intersnack Romania, declara ca industria a inregistrat un regres in volum de 8% in 2009. “Piata a fost afectata de criza, situatia va continua si anul acesta, insa nu stiu cand va reincepe sa creasca”, a spus Cristian Rey.

Industria snacksurilor sarate are un volum estimat de 49.000 de tone si o valoare de 200 milioane de euro.