Potrivit reprezentantilor Metro, principalii furnizori pentru produsele din marca proprie sunt producatori locali, informeaza NewsIn.

Cele sase marci proprii sunt: Horeca Select (produse alimentare si nealimentare pentru uz in bucatarie), Rioba (portofoliu concentrat pe specialitati de cafea si cocktail-uri pentru baruri, cafenele, hoteluri, companii si birouri), H-Line (sortiment de produse nealimentare care ofera „solutii” pentru sectorul hotelier si gastronomic), Aro (produse alimentare si nealimentare), Fine Food (produse premium, care se adreseaza comerciantilor independenti din domeniul alimentar, precum si unitatilor prestatoare de servicii) si Sigma (solutie pentru produse de birou ce deserveste toate grupele de clienti si ofera asistenta in organizarea afacerii).

De asemenea, potrivit retailerului, in medie, pretul de vanzare al produselor din marcile proprii este cu 10-20% mai mic decat al marcilor consacrate.

Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti - patru centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate doua centre si cate un centru in orasele Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.

Metro Cash & Carry este reprezentat in 31 de tari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry, avand peste 100.000 de angajati, la nivel mondial, si vanzari de 33,1 miliarde euro in 2008. Metro Cash & Carry este o divizie de vanzari a Metro Group, companie cu vanzari de 68 miliarde euro, in 2008. Grupul detine aproximativ 300.000 de angajati si opereaza in aproximativ 2.100 de locatii din 32 de tari.