Prima etapa a proiectului de rebranding - schimbarea logotipului, a fost recent finalizata. Declinarea noului concept creativ pe materialele de prezentare a firmei va fi implementata in cadrul celei de-a doua etape pana la sfarsitul lunii aprilie. Noua identitate urmeaza a fi integrata si diviziei de taxe afiliata casei de avocatura.
„Obiectivul nostru este acela de a ne diferentia intr-o piata de avocatura competitiva, prin consolidarea identitatii corporatiste, stabilirea unor criterii care definesc valoarea serviciilor oferite, comunicarea valorilor de brand care stau la baza succesului nostru si transformarea relatiei cu clientii intr-o experienta memorabila”, declara Ioana Racoti (foto), Co-Managing Partner Zamfirescu Racoti Predoiu.
Strategia de brand si elementele creative au fost construite de agentia de publicitate Propaganda.
“Am propus sahul ca univers pentru rebrandingul ZRP pentru ca surprinde intr-o dimensiune simbolica activitatea casei de avocatura. In sah, ca si in business, performanta cere disciplina, miscari tactice, strategii de amploare, cunoasterea perfecta a regulilor si a mutarilor castigatoare, dar si creativitate si instinct”, a sintetizat Paul Cioran, copywriter Propaganda.
Zamfirescu Racoti Predoiu a raportat pentru 2009 o cifra de afaceri de 3,83 milioane de euro (16,21 mil. lei), iar la nivelul anului 2008, casa de avocatura inregistrase afaceri de 3,7 milioane de euro.
Casa de avocatura a lansat recent o divizie de consultanta fiscala, care si-a propus sa realizeze in primul an de activitate 5% din cifra de afaceri a companiei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: