Lasselsberger Romania, subsidiara locala a grupului austriac, si-a stabilit pentru anul acesta vanzari la export de circa 2 mil. euro, echivalentul a 5% din cifra de afaceri bugetata pentru 2010. Produsele comercializate pe piata bulgareasca vor reprezenta aproximativ 50% din valoarea exporturilor aferente anului in curs.

Pe termen mediu, compania si-a propus extinderea exporturilor si in tari din Europa Occidentala, cum ar fi Franta sau Germania.

„Ne aflam in discutii cu celelalte companii din grup si luam in calcul extinderea si in Vestul Europei in cazul in care produsele noastre nu concureaza cu cele ale celorlalte companii din grupul Lasselsberger", spune Christian Morath, directorul general al Lasselsberger Romania, care detine brandul Cesarom.

Compania a a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 35 mil. euro, in scadere cu 15,2% fata de 2008, pe fondul declinului pietei constructiilor. Pentru 2010, producatorul de placi ceramice si-a bugetat o crestere cu 10% a businessului, pana la 38,5 mil. euro.