„Acest magazin difera de celelalte magazine prin suprafata si sortiment, dar pastreaza toate celelalte beneficii acordate clientilor profesionisti: ofertele promotionale, programele de loialitate, accesul pe baza legitimatiei de client, consultanta specializata", a declarat directorul general al Metro Cash & Carry Romania, Dusan Wilms.

Magazinul are o suprafata de vanzare de aproximativ 2.000 mp si ofera un sortiment de aproximativ 3.000 de produse alimentare si nealimentare, specifice categoriei de clienti revanzatori.

Cifra de afaceri totala a diviziilor Metro Group in Romania a fost anul trecut de 1,897 miliarde euro, in scadere cu 10,7% fata de anul anterior, cand a raportat 2,126 miliarde euro, din cauza deprecierii leului in raport cu euro si contractiei consumului pe fondul crizei economice mondiale.

Din totalul de 1,897 miliarde de euro, vanzarile METRO Cash & Carry au reprezentat 1,226 miliarde euro, iar cele raportate de divizia real,- Hypermarket au fost de 0,671 miliarde de euro.

Metro Group este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, ajungand la vanzari totale de peste 65 de miliarde de euro. Compania opereaza in jur de 2.100 de magazine in 33 de tari, in care lucreaza peste 290.000 de angajati. Grupul are urmatoarele divizii: Metro/Makro Cash & Carry – pe piata comertului cu ridicata, hipermarketurile real,-, Media Markt si Saturn – comertul specializat cu produse electronice si electrocasnice si magazinele Galeria Kaufhof, pe segmentul „department stores”.

Grupul este prezent in Romania prin Metro Cash & Carry. Compania s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie.