“Investitia s-a dovedit binevenita pentru ca acum lucram la capacitate maxima. Am avut comenzi de 150 de camioane pe zi pentru cele doua fabrici de mortare uscate”, spune Marcel Barbut, proprietarul AdePlast.

Compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de materiale de constructii in lunile aprilie si mai, pe fondul redeschiderii anumitor santiere, cat si a disparitiei anumitor producatori.

“Reducerile de pret, promotiile sau celelalte vehicule de marketing practicate de mai toti jucatorii mari din industrie au avut ca efect diminuarea numarului de producatori activi. Daca in perioada 2007-2008 existau aproximativ 60 de producatori, acum, din analizele noastre, stim ca au ramas pana la 15 companii in business-ul cu mortare uscate”, precizeaza Barbut.

Producatorul de materiale de constructii, cu afaceri de 114 milioane de lei (31 mil. euro) in 2008, a inregistrat o crestere a businessului pe anul trecut de 7,8% in lei, pana la 123 milioane de lei (29 mil. euro).

Pentru 2010, compania si-a bugetat o crestere de 10-15% in lei a afacerilor, pe fondul cresterii exporturilor si a vanzarilor.

Compania a fost infiintata in 1994 la Oradea si detine in prezent doua unitati de productie, la Oradea si Ploiesti.

Capacitatea de producatie a celor doua unitati este de 700.000 de tone de mortare anual, respectiv 80.000 de tone de vopsea, tencuieli decorative si adezivi speciali in stare umeda.