Compania Posta Romana, aflata sub autoritatea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, a inregistrat in primul trimestru al acestui an pierderi de 14 milioane lei, cu peste 7% mai mari fata de pierderile de 13 mil. lei din primul trimestru din 2009.
"Desi spre sfarsitul anului 2009 o serie de contracte de prestari de servicii au fost denuntate, iar altele au fost renegociate obtinandu-se conditii mai avantajoase pentru companie, aceste actiuni au incetinit ritmul de crestere a cheltuielilor totale, fara sa reduca pierderea inregistrata, in conditiile in care cifra de afaceri a ramas constanta", potrivit datelor transmise de Posta Romana, arata NewsIn.

De asemenea, Posta Romana a avut in primul trimestru o cifra de afaceri de 358,3 milioane lei, asemanatoare celei din primul trimestru al anului trecut, care a fost de 357,8 milioane lei.

La nivelul anului trecut, compania a inregistrat pierderi de 181,5 milioane lei, dupa ce in 2008 avusese un profit net de 32.793 lei.

"In anul 2009, Compania Nationala Posta Romana a inregistrat pierdere, acest rezultat negativ fiind determinat de o serie de factori, unul dintre acestea fiind incheierea unor contracte de prestari serivicii in ultima parte a anului 2008 care au generat cheltuieli pe parcursul anului 2009", spun reprezentantii companiei.

Cifra de afaceri din 2009 a Postei Romane s-a ridicat la 1,43 miliarde lei, in crestere cu 2,5% fata de afacerile realizate in 2008, de 1,4 miliarde lei.

Posta Romana are peste 36.000 angajati. Contabilii de la Posta Romana au venituri medii de peste 9.300 lei.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri