"In primele trei luni vanzarile au mers foarte bine si, desi in doilea trimestru situatia a fost sub asteptari, ulterior a fost inregistrata o revenire a cererii. Per total, in acest an ne asteptam la o crestere a afacerilor, de la aproape 1,5 milioane euro anul trecut la peste doua milioane euro. Ne bazam, in special, pe unele campanii de promovare pe posturile tv, in presa scrisa si online pe care le derulam", a declarat directorul general La Redoute Romania, Alexandru Diaconu.

El a adaugat ca, in ceea ce priveste planurile de extindere ale companiei, acestea au fost amanate ca urmare a situatiei economice precare.
"Anterior, anuntasem ca intentionam sa extindem reprezentanta din Romania in statele vecine. Planurile au fost puse insa in stand by, deoarece situatia economica a fost alta decat ne asteptam si am decis sa consolidam pentru moment activitatea din Romania", a spus Diaconu.

In opinia directorului general al companiei, piata de profil s-a restrans in acest an, unul dintre factori fiind aparitia unor jucatori noi.

"Ne-a crescut cota de piata, insa la nivelul pietei nu au fost inregistrate cresteri. Piata vanzarilor de haine la distanta s-a restrans foarte mult, de la peste 20 milioane euro in 2008, in special din cauza unor companii noi pe piata, dar si a situatiei economice precare. Pana la sfarsitul anului, speram sa ajungem la o cota de 15%", a mai spus Diaconu.

Citeste si:

El a adaugat ca valoarea medie a unei comenzi este de 55 euro, similara celei de anul trecut.

Compania are un portofoliu de peste 40.000 de produse si, potrivit reprezentantilor La Redoute, in 2009 a avut 15.000 de clienti, anul acesta inregistrandu-se o crestere.

La Redoute activeaza pe piata de fashion prin comenzi online si din catalog si este reprezentata in Romania de AD First Company, parte din grupul AFC.

Retailerul a lansat joi catalogul pentru colectia toamna-iarna 2010-2011, disponibil in magazinele de presa din centrele comerciale.
Compania franceza este prezenta in peste 20 de tari si are 18 milioane de clienti, pe mai multe canale de vanzare, respectiv cataloage, magazine si internet.