Astfel, 84,7% din cei chestionati au spus ca au alocat resurse interne pentru a-si pregati angajatii in al doilea trimestru. Totusi, traingingul intern nu a fost singurul instrument de pregatire folosit de catre angajatori in perioada iunie-august.

Aproape 71% din respondenti au precizat ca au apelat si la furnizori externi, 40,8% - coaching intern si sesiuni de mentoring, iar 30,8% - e-learning.

Doar 10,8% din companiile chestionate in T2 au ales sa-si formeze profesional salariatii prin intermediul unui program de tipul Master of Business Administration (MBA), in scadere cu 1,1% fata de primul trimestru al anului.

De asemenea, 2,5% din organizatii au alocat mai mult de 1.000 de euro pentru trainingul fiecarui angajat . Cei mai multi angajatori (30,9%) au fost dispusi sa cheltuiasca intre 1 si 200 de euro, in vreme ce 19,1% au alocat intre 200 si 1.000 de euro pentru instruirea unui singur salariat.

Citeste si:

Aproape una din zece organizatii nu a cheltuit vreun euro pentru pregatirea angajatilor.

“Mai mult de doua din cinci organizatii au implementat in acest trimestru programe de management al schimbarii. Conform studiului, in 18% dintre cazuri, aceste programe au avut impact asupra intregului personal, iar reorganizarea departamentala si optimizarea proceselor reprezinta principalele arii de interes in programele de management al schimbarii. De asemenea, in Q2/2010, mai mult de o treime dintre organizatii au implementat programe de imbunatatire a culturii organizationale”, se arata in analiza.

Studiul a fost realizat in iunie - august 2010 pe un esantion de peste 200 de manageri generali si directori de resurse umane din Romania.