Primul club va fi inaugurat pe 1 octombrie in cadrul Grand Hotel Rex din Mamaia si va avea o suprafata de 900 metri patrati. Aceasta locatie va fi una de lux si se va baza pe servicii de spa si programe sportive precum pillates.

Cel de-al doilea club ce urmeaza sa fie deschis pana la sfarsitul lui 2010 este situate in cadrul complexului rezidential Upground din zona Pipera. Potrivit lui Mikael Fredholm, investitia in acest spatiu s-a ridicat la 800.000 de euro si consta in amenajarea spatiului si dotarea salilor cu echipamentele specific fiecarei activitati.

Investitiile in extindere nu se incheie aici astfel ca, in prima jumatate a anului 2011, World Class va mai deschide un club in Capitala, in zona Titan, care marcheaza si orientarea operatorului suedez spre un alt segment de public.

“Va fi un club diferit de toate celelalte prin faptul ca va activa intr-o cladire cu doua etaje construita special pentru fintness. De asemenea, incercam prin acest proiect sa ne adresam si bucurestenilor cu venituri medii, astfel ca vom pune accentul pe volum si vom diminua preturile abonamentelor”, a declarat Gabriel Vasilescu, country manager World Class Romania si Ungaria.

Pentru World Class Titan investitia va ajunge la valoarea de 800.000 de euro si va consta in amenajarea si dotarea spatiului, cladirea fiind construita de catre un dezvoltator imobiliar.

In plus, operatorul suedez isi va diversifica si specificul activitatilor, deruland doua noi programe: Junior World Class, exercitii si activitati sportive destinate copiilor si Move On, o campanie de educare in fitness si un stil de viata sanatos, cu seminarii si workshop-uri.

World Class a intrat pe piata din Romania in anul 2000 prin locatia deschisa in cadrul hotelului J.W Marriott, cel mai mare club de fitness din Romania la acea vreme. A doua locatie a fost inaugurata cinci ani mai tarziu in cadrul hotelului Radison Blu, iar acum numarul cluburilor a ajuns la 8.

Citeste si:

De asemenea, numarul membrilor a evoluat de la 700 in primii ani, la 14.100, in present. “Pana in anul 2014 ne propunem sa avem 27.000 de membri, atat prin deschiderea de noi cluburi, cat si prin atragerea de client noi in cadrul centrelor deja existente”, completeaza Mikael Fredholm.

World Class in cifre:

• Anul intrarii pe piata din Romania: 2000
• Cifra de afaceri in 2008: 5.076.476 euro
• Cifra de afaceri in 2009: 6.120.593 euro
• EBITA in 2009: 1.729.764 euro
• Cifra de afaceri in S1 din 2010: 3.692.774
• Numar de cluburi in Romania: 8
• Numar de membri: 14.100

Target:

• 16 cluburi pana in 2014
• 27.000 membri pana in 2014

Cititi un interviu cu Michelle Dietrich, manager general World Class at Grand:
Sportul si arta de a trai sanatos: O afacere care lasa in urma criza

Sportul si arta de a trai sanatos: O afacere care lasa in urma criza

Sportul si arta de a trai sanatos: O afacere care lasa in urma criza