“Conditiile economice ale acestui an au fost caracterizate de criza globala financiara si economica. Masurile luate de catre guvern pentru consolidarea bugetara, printre care cresterea TVA sau reducerea salariilor bugetarilor au un efect imediat in comportamentul de consum al clientilor. In ciuda contextului defavorabil, bauMax continua politica de expansiune, luand in calcul pe termen lung o redresare a situatiei economice sia comportamentului de consum”, au declarat reprezentantii bauMax Romania, care nu au precizat valoarea investiilor operate pentru deschiderea unitatii din Timisoara.

Noul magazin are o suprafata comerciala de 15.000 de metri patrati, impartita in patru domenii: constructii, ethnic, amenajari si gradina.

Retailerul a inaugurat doua unitati in 2010, in Bucuresti (in cadrul centrului comercial Sun Plaza) si Pitesti.

Citeste si:

Prin deschiderea magazinului din Timisoara, suprafata comerciala totala din Romania a grupului depaseste 125.000 metri patrati.

Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 511 de milioane de lei (120,8 mil. euro).

In prezent, bauMax detine 148 de magazine localizate in noua tari din Europa, si anume 12 magazine in Romania, 67 in Austria, 24 in Cehia, 15 in Slovacia, 15 in Ungaria, trei in Slovenia, sase in Croatia, patru in Bulgaria si doua in Turcia. Compania are peste 10 000 de angajati la nivel global.