"A fost o experienta trista pentru ca sunt neprofesionisti. Dintr-o gama de produse, reuseau sa livreze 40-50% din cat ceream. Nu erau in stare, sunt incapabili", a spus Patriciu intr-o conferinta de presa.

In aprilie, momentul demararii afacerii, magazinele Mic.Ro erau aprovizionate in proportie de 80% de marfa provenind de la retailerul german Metro Cash & Carry, care detine 25 de centre de distributie in Romania.

Metro Cash & Carry este prima retea internationala de retail care a intrat in Romania, in 1996. Anul trecut, Metro Cash & Carry Romania a realizat vanzari de 1,2 miliarde de euro si un profit de 40 de milioane de euro, situandu-se in fruntea clasamentului retailerilor din Romania.

Citeste si:

Dinu Patriciu a mai declarat ca tinteste o cifra de afaceri de 1,5 miliarde de euro cu magazinele Mic.Ro, retea care va ajunge la 3.000 de unitati pana in 2012.

Potrivit strategiei de extindere anuntata astazi, in urmatorii doi ani, 200 de milioane de euro se vor investi pentru extindere retelei Mic.Ro, atat sub forma de magazine fixe (1.000 de unitati, dintre care peste 100 sunt deja deschise), cat si de magazine mobile, pe roti (2.000 de unitati).

Citeste si Extindere exploziva la Mic.Ro: 1.000 de magazine fixe si 2.000 pe roti pana in 2012

Extindere exploziva la Mic.Ro: 1.000 de magazine fixe si 2.000 pe roti pana in 2012

Extindere exploziva la Mic.Ro: 1.000 de magazine fixe si 2.000 pe...