Furturile de produse din magazine reprezinta cea mai mare problema cu care se confrunta New Yorker Romania si totodata un fenomen care afecteaza toate companiile din industria de textile, apreciaza directorul general al retailerului de imbracaminte, Mihai Sindrilaru.
"Furturile din magazine sunt cea mai mare problema a noastra, dar si in general a tuturor producatorilor de textile din Romania, precum si a retailerilor. Incercam sa stopam cat putem, prin diferite sisteme de securitate sau prin diverse metode. Incercam sa introducem cat mai multe, ca sa fim cat mai putin atinsi. Ideea este ca se fura mult in Romania si nu doar la New Yorker, se fura din orice magazin, inclusiv din supermarketuri", a declarat Sindrilaru citat de Mediafax.

New Yorker detine in Romania 16 magazine, cel mai recent fiind deschis vineri in centrul comercial Unirea din Bucuresti, in urma unei investitii de un milion de euro. Compania va mai deschide la sfarsitul lunii noiembrie un magazin cu o suprafata de 660 metri patrati in Drobeta-Turnu-Severin.
Sindrilaru a spus ca va monitoriza atent magazinul din Capitala.

"Avand in vedere ca este si cel mai mare oras, si numarul furturilor este proportional cu marimea acestuia. (…) Din ce am inteles, zona Unirii este una foarte periculoasa din acest punct de vedere, mai mult decat centrele comerciale, pentru ca e stradala si din magazin iesi direct in strada. In mall, ai iesit din magazin, dar mai ai cateva sute de metri pana iesi si din centrul comercial, unde este firma de securitate, si traficul este cat de cat monitorizat", a adaugat directorul general al New Yorker. El a spus ca in 50% din cazuri produsele furate sunt recuperate.

"De multe ori se recupereaza, alteori nu, depinde de natura furtului. Unele furturi sunt depistate, altele sunt constatate abia la inventar, cand este deja prea tarziu. 50% se recupereaza.(…) Suntem conectati cu cei de la Politie si suntem pregatiti. Politica firmei este ca pentru orice furt, indiferent de valoare, sa fie anuntate organele abilitate si cand se poate rezolva ceva se rezolva", a aratat Sindrilaru.

Potrivit acestuia, majoritatea furturilor au ca scop valorificarea bunurilor.

"Fura marfa ca sa o vanda, sunt foarte putini care fura pentru uzul personal. De exemplu, daca bagi in geanta 20 de perechi de jeans e normal ca nu le iei ca sa le porti in urmatorii 10 ani", a adaugat reprezentantul New Yorker.

Legat de piata de profil, Sindrilaru a declarat ca New Yorker a inregistrat o crestere a vanzarilor in acest an comparativ cu anul 2009 si se asteapta ca 2011 sa fie un an si mai bun din acest punct de vedere. El nu a precizat valoarea vanzarilor.

"Piata a evoluat mai bine anul acesta comparativ cu anul trecut, poate inceputul de an a fost mai greu, dar noi am simtit ca din a doua jumatate a fost mai bine. Ne asteptam ca 2011 sa fie un an si mai bun, nu numai datorita extinderii, dar ne dorim sa inregistram si un plus la magazinele existente fata de anul acesta", a continuat Sindrilaru.

El sustine ca masura guvernamentala de reducere cu 25% a salariilor bugetarilor nu a afectat vanzarile New Yorker si ca preturile produselor NewYorker nu au fost majorate in urma cresterii TVA la 24%.
De la inceputul anului, New Yorker a inaugurat alte patru magazine in Baia-Mare, Arad, Timisoara si Bucuresti. Retailerul mai detine magazine in Cluj-Napoca, Sibiu, Bacau, Focsani si Braila.

New Yorker este prezent in Romania din anul 2007 si are in prezent aproximativ 200 de angajati.

Grupul german New Yorker, din care face parte filiala locala, detine o retea formata din aproximariv 850 de magazine in 30 de tari, si are in plan inaugurarea a inca 100 de unitati in 2011. Compania a incheiat anul fiscal 2009 cu o cifra de afaceri de peste 1,6 miliarde de euro si estimeaza pentru acest an o crestere la aproximativ 1,7 miliarde de euro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri