Hala are 6.000 de metri patrati, cu 80 de porti de descarcare, cladirea de birouri are o suprafata de 4.000 de metri patrati, structurati pe patru nivele plus parter, iar parcarea are o suprafata de 10.000 de metri patrati.

Centrul are si o banda automata de sortare a coletelor, care a presupus o investitie de patru milioane de euro. Banda are o lungime de 324 de metri si permite sortarea a 9.000 de colete pe ora.

"Ne vom amortiza investitia in banda de sortare in sase ani, daca vom avea o crestere de 10% an de an si fara sa mai angajam oameni noi", a declarat directorul de dezvoltare si unul dintre actionarii FAN Courier, Adrian Mihai (foto sus), citat de Mediafax.

Mihai a estimat ca in 2011 cifra de afaceri a companiei va creste cu 10% fata de anul trecut, de la 190 milioane de lei la aproximativ 209 milioane de lei.

"Si in 2010 am avut o crestere de 13%, care a venit in principal de la clientii noi"
, a spus Mihai. El a adaugat ca in 2010 profitul a scazut cu "cateva puncte procentuale" fata de anul precedent, din cauza cresterii pretului la combustibil si a cursului euro-leu.

FAN Courier intentioneaza ca in perioada urmatoare sa-si innoieasca parcul auto si sa investeasca in calificarea personalului si in IT.

"Pentru firmele de curierat masinile reprezinta consumabile si trebuie schimbate. Noi schimbam pe an cateva sute de masini, iar daca piata se va dezvolta vom avea si camioane cumparate in plus", a afirmat reprezentantul companiei.

Citeste si:

Totodata, in acest an compania va achizitiona o banda de sortare a plicurilor cu aproximativ un milion de euro.

Prezent la eveniment, directorul general al companiei, Neculai Mihai (foto jos), a spus ca FAN Courier nu a crescut tarifele in ultimii ani, insa din cauza cresterii pretului la combustibil este posibil ca in perioada urmatoare sa opereze modificari de pret.

Potrivit propriilor estimari, FAN Courier este lider pe piata de curierat, cu o cota de piata de 20%, si estimeaza ca in 2010 piata de profil a insumat 200 de milioane euro.

FAN Courier are un portofoliu de peste 14.000 de clienti, din care aproximativ 90% sunt persoane juridice (din domeniul imobiliar, telecomunicatii si IT, industria auto, cosmetica, leasing) si un parc auto de 1.500 de masini.

FAN Courier, infiintata in 1998, este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai.