Ne propunem sa avem din ce in ce mai multe produse locale pe rafturi, nu doar alimente, ci si bunuri nealimentare, pentru a putea pune umarul la dezvoltarea durabila a economiei romanesti”, spune Michel Lamoot (foto), directorul general al Real Hypermarket, intr-un comunicat de presa.

Reteaua magazinelor Real Hypermarket comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare provenind de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania, iar 500 sunt mici producatori la nivel local sau regional.

Afirmatia lui Lamoot a fost facuta in cadrul lansarii unui parteneriat cu Primaria Timisoara prin care sa se dezvolte un program de informare si sprijinire a produselor traditionale romanesti prin reteaua de distributie a Real Hypermarket. In program vor fi incluse si parteneriate cu furnizori locali si regionali pentru producerea de alimente sub marcile proprii TiP, Real Quality, Real Bio si Real Selection.

“In prezent nu exista mecanisme pe deplin functionale in domeniul comertului intern cu produse alimentare sau nealimentare. In acest context, producatorii locali, fermierii sau asociatiile familiale si micile intreprinderi private sunt nevoiti sa isi vanda productia pe cont propriu”, sustin oficialii Real Hypermarket. Acestia mai apreciaza ca Romania are capacitatea de a hrani 100 de milioane de persoane.

Citeste si:

Investitiile Real Hypermarket, parte a grupului Metro AG, prezent pe piata romaneasca si prin lantul de magazine cu vanzare en-gros Metro Cash & Carry, se cifreaza la 550 milioane de euro in cei cinci ani de la intrarea pe piata romaneasca. In cadrul celor 25 de hipermarketuri localizate in 18 orase ale tarii lucreaza 7.000 de persoane.

Citeste si:

Romania, pe marginea unei noi prapastii. Cum am putea evita o criza alimentara?

Romania, pe marginea unei noi prapastii. Cum am putea evita o criza alimentara?

Romania, pe marginea unei noi prapastii. Cum am putea evita o criza...