"Singurii oameni care au castigat de pe urma acestei ordonante (OUG 50/2010 - n.r.) au fost avocatii si din pacate clientii au pierdut. Scopul nostru este sa ajungem la o solutie pe care toata lumea sa o considere echitabila, adica si clientii s-o considere asa. Nu vrem sa le dam avocatilor sansa sa castige mai multi bani in continuare. Vom incerca sa gasim modalitati prin care sa facem acest lucru posibil", a spus Bruynseels, citat de Mediafax.

Oana Petrescu, vicepresedinte BCR pe retail, a afirmat ca dezbaterea publica intensa privind privind prevederile ordonantei a avut si o latura benefica.

"Ce nu si-a dorit ordonanta si ce nu poate sa faca un act de legislatie este sa reduca in mod administrativ dobanzile. Ce putea sa faca si a facut, iar acesta este un lucru pozitiv, este ca a creat transparenta si in plus fata de aceasta a a dat clientilor posibilitatea de a se muta de la o banca la alta. Practic, acum clientii pot sa decida cu ce banca vor sa faca banking si sa procedeze in consecinta", a spus Petrescu.

Citeste si:

Clientii nemultumiti ai bancilor BCR si Volksbank reprezentanti de avocatul Gheorghe Piperea au platit in medie 70 de euro pentru declansarea unui proces colectiv, ceea ce inseamna in total circa 200.000 de euro. Avocatul sustine ca onorariile platite de banci caselor de avocatura sunt de peste 20 de ori mai mari.

Impotriva BCR si Volksbank au fost initiate procese din partea a cinci grupuri de clienti nemultumiti, care includ 2.600 - 3.000 de clienti.