Clientii Dacia-Renault-Nissan, titulari ai unei polite de asigurare la Carpatica Asig, beneficiaza astfel de reducerea timpului de efectuare a reparatiilor si, implicit, diminuarea perioadei de instrumentare a dosarului de dauna, precum si reducerea la minimum a implicarii acestora in procesul de constare si reparatie, care se deruleaza in mod nemijlocit intre asigurator si service (inclusiv decontarea costurilor), se arata in comunicatul companiei de asigurari.

Grupul Renault detine in prezent in Romania cea mai dezvoltata retea de service-uri la nivel national - 89 de unitati Dacia, 49 de unitati Renault si 24 de unitati Nissan.

Parteneriatul incheiat de Carpatica Asig cu reteaua de service-uri auto Dacia-Renault-Nissan se inscrie in procesul de optimizare a procedurilor de solutionare a daunelor, directie strategica a companiei in anul 2012.

Carpatica Asig a incheiat primul semestru al anului 2012 cu un volum al primelor brute subscrise de 126,4 milioane de lei, in crestere cu 44 % comparativ cu perioada similara a anului precedent. In acelasi timp, valoarea daunelor platite a crescut cu 55,1%, de la 55,39 mil. de lei la 85.9 mil. de lei.

Citeste si:

Conform datelor oferite de companie, Carpatica a continuat dezvoltarea portofoliului non-auto, consemnand o crestere de 63% a asigurarilor de bunuri in tranzit (CARGO) si de 60% a asigurarilor de raspundere civila generala.

O dinamica pozitiva a fost inregistrata si de asigurarile property, care au avansat in primul semestru al acestui an cu 46%.

Carpatica Asig estimeaza ca va trece pe profit la finalul acestui an, comparativ cu anul trecut cand pierderile s-a situat la 4,55 milioane de lei (1 mil. euro), la prime brute subscrise de 199,85 milioane de lei, mai mici cu 31%, fata de 2010.