"BCR a derulat cel mai ambitios plan de dezvoltare a unei retele de Self Service - Cash In dintre toate bancile romanesti. (...) Printre principalele avantaje ale utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde", a declarat intr-un comunicat Bogdan Marin, director executiv Directia Managementul Canalelor Retail a BCR, potrivit Mediafax.

Ghiseele automate sunt echipamente cu autoservire destinate persoanelor fizice clienti BCR. Tranzactiile se efectueaza exclusiv in lei, numai cu bancnote, respectiv plati facturi cu numerar prin scanarea codurilor de bare sau completarea manuala a sabloanelor si depuneri in numerar in cont inclusiv rambursare rate credite/card credit pentru care identificarea clientului se face pe baza unui card non-bancar cu cod de bare predefinit.

"De la punerea in functiune a retelei de 400 de aparate se observa ca 20% din operatiuni sunt efectuate prin intermediul ghiseelor bancare, iar din punct de vedere al tranzactiilor efectuate 50% reprezinta plati facturi, iar 50% alimentari cont in vederea platilor de rate credit/cont curent", potrivit comunicatului.

BCR estimeaza circa 500.000 tranzactii pana la sfarsitul anului, pentru intraga retea de aparate care accepta numerar.
Banca are aproape 640 de aparate Cash In (400 de ghisee automate, 70 de masini multifunctionale si 167 de automate de schimb valutar) si aproape 2.500 de aparate Cash Out.