"Compania a inregistrat si o crestere de 12% a profitului net, rezultata atat din extinderea portofoliului de servicii oferite, cat si din optimizarile de costuri operationale, proces demarat in companie inca din 2008", se arata in comunicatul Supercard Solutions & Services.

Supercard, unul dintre liderii pietei programelor de fidelizare prin carduri, s-a orientat spre dezvoltarea de solutii noi, menite sa completeze programele de fidelizare deja existente si sa le modernizeze conform evolutiilor de pe piata internationala. Aceste solutii au la baza, intr-o mare masura, dispozitive mobile si contactless si tehnologii noi precum NFC (Near Field Communication), solutii QR (Quick Response), aplicatii de tip CRM (Customer Relationship Management).

In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 5.000.000 de carduri de fidelitate, din care peste 25% au fost pentru retailerii de produse alimentare si de larg consum, 20% pentru retailerii de incaltaminte, iar restul pentru lanturi de farmacii, producatori, retaileri de alte produse. Numarul de clienti a crescut cu 10% in 2012, ajungand astfel ca ponderea clientilor noi in portofoliul clientilor activi ai Supercard sa fie de 55%.

"Anul 2012 a fost un an al provocarilor pentru Supercard. Am dezvoltat noi servicii si solutii tehnologice pentru clientii actuali, unii dintre acestia aflandu-se in portofoliul nostru de 7- 8 si chiar de 10 ani. Am lansat cu succes un program de fidelizare pentru lantul de magazine Leonardo, pentru care am emis in 6 luni 1.000.000 carduri de fidelizare, oferind totodata servicii lunare pentru care am alocat resurse dedicate. Rezultatele anului 2012 sunt o urmare directa a modului rapid in care ne-am adaptat la cerintele pietei – noi tehnologii si noi servicii care au dus la cresterea si diversificarea portofoliului de clienti", a declarat Mirela Zamfiroiu, director general al Supercard.

Citeste si:

Pentru 2013 Supercard planifica o crestere a profitului cu 20% prin implementarea de solutii complexe in cadrul programelor de fidelizare dezvoltate si prin intarirea parteneriatelor strategice cu furnizorii externi care ofera flexibilitate si preturi atractive.

"Credem ca piata programelor de fidelizare va creste in 2013 si se va dezvolta prin solutii inovatoare si servicii auxiliare. Supercard isi propune sa implementeze pe plan local multe din solutiile integrate care apar pe piata internationala a programelor de fidelizare. Credem ca prin inovatia si flexibilitatea solutiilor oferite ne vom mentine pozitia de lider de piata si in 2013", a mai declarat Mirela Zamfiroiu.

Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat romanesc si peste 12 ani de activitate, Supercard a fost implicata in primul program de fidelitate din Romania si, ulterior, la nivel national, in cele mai de impact programe de acest gen. In acest moment, Supercard detine un portofoliu de peste 1.000 de clienti, pentru care a produs si personalizat peste 27 de milioane de carduri.