Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai a atins in primele 7 luni ale anului 2006 valoarea de 64 milioane de euro, confirmand astfel trendul pozitiv de la inceputul acestui an. Portofoliu de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere importanta prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum: electrice-electrocasnice, mobila si IT.

"Speram sa ne consolidam pozitia de lideri pe piata creditelor de consum, iar ceea ce am demarat astazi prin schimbarea oficiala a denumirii societatii sa coincida cu un salt calitativ la nivelul produselor si serviciilor noastre", a declarat Daniel Boaje, directorul general adjunct al societatii Cetelem IFN S.A.

Credisson International a oficializat trecerea la brandul Cetelem, la un an dupa ce a fost preluta de societatea franceza. "Schimbarea denumirii a fost o decizie strategica. Beneficiile noului nume, care reflecta apartenenta la un grup financiar international puternic, sunt mai importante decat dezavantajele de a renunta la brand-ul romanesc care se bucura de oarecare notorietate", a mai spus Boaje.

Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul unu pe piata de profil din Europa Continentala. Cu peste 18.000 de angajati si cu o experienta de peste 50 de ani in domeniu, Cetelem a reusit sa patrunda pe piata creditelor de consum in 26 de tari, printre care Franta, Spania, Italia si Germania.