In luna septembrie, ING Bank a numit un Director Corporate Communications pentru a raspunde intr-o maniera adecvata nevoilor de comunicare ale bancii, in continua dezvoltare in Romania.
Iosefina Frolu, Director Corporate Communications si purtator de cuvant, va fi responsabila de strategia generala de comunicare a companiei in Romania si, in special, de comunicarea externa si relatiile cu mass-media. Iosefina Frolu are experienta de peste 10 ani in comunicare, anunta u comunicat al bancii. Si-a inceput cariera in cadrul agentiei de relatii publice DC Communication, ca Programme Coordinator, iar in perioada 1998-2006, a fost responsabila de activitatile de Corporate si Brand Communication pentru Heineken Romania.

ING a fost prima banca internationala care a deschis o sucursala dupa 1989, oferind intreaga gama de servicii. In prezent, ING Romania are un numar de peste 1100 de angajati, carora li se adauga o retea de 2.000 de consultanti de asigurari. Reteaua teritoriala acopera 60 de orase prin intermediul sucursalelor bancare si agentiilor de asigurari de viata.

ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza care ofera servicii bancare, de asigurari si de managementul activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din 50 de tari. Cu un personal de peste 115.000 de angajati, grupul cuprinde o gama variata de companii, care deservesc clientii sub numele ING.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri