In luna august 2006 Finansbank Turcia, fosta banca mama a Finansbank Romania, si-a anuntat asocierea cu Banca Nationala a Greciei, care a achizitionat pachetul de control format din 46% din actiuni contra sumei de 2.3 miliarde dolari, Finansbank Turcia fiind evaluata la 5 miliarde dolari.

Reteaua internationala a Fiba Grup, detinuta de Fiba International Holding NV, cu o valoare totala a activelor de peste 9 miliarde dolari si cu un capital al actionarilor de peste 1 miliard dolari, este constituita din multiple investitii financiare si de retail in Romania, Olanda, Elvetia, Rusia si Ucraina. Astfel, incheierea afilierii bancii la Finansbank Turcia si la brandul “Finans”, ofera bancii Finansbank Romania si celorlaltor entitati din Fiba Grup oportunitatea de a-si crea un nou brand si o noua identitate.

Ca urmare, noul brand sub care va actiona pe piata Finansbank Romania va fi Credit euroope Bank Romania, schimbarea oficiala preconizandu-se a se realiza in urmatoarele luni.

Politica de rebranding va fi implementata si bancilor afiliate din Rusia, Olanda, Elvetia si Ucraina, ca banci subsidiare ale FIBA International Holding N.V.

Citeste si:

Romania continua sa reprezinte o piata importanta pentru banca. Cu un capital al actionarilor de peste 75 milioane euro, o valoare totala a activelor de 750 milioane euro si cu peste 20 de ani de experienta internationala in domeniul bancar, banca va continua sa ofere aceleasi servicii de calitate pe care clientii deja le cunosc. Expertiza, inovatia, utilizarea celor mai noi tehnologii si oferirea serviciilor unei echipe de profesionisti cu experienta in domeniu sunt calitatile ce vor fi pastrate si imbunatatite sub noul nume.

“Banca noastra va continua sa existe ca aceeasi entitate, iar activitatile de business, politicile interne si operatiunile vor ramane neschimbate. Relatiile contractuale cu clientii si partenerii nostri vor ramane si ele neschimbate. Numerele de cont, codurile PIN ale cardurilor, persoanele de contact ale bancii cu clientii, adresele si numerele de telefon vor fi aceleasi. Singura diferenta va consta in adoptarea noului nume in adresele de web ale site-urilor noastre si semnaturilor din e-mailuri. In afara modificarii de nume si de identitate corporativa vom ramane aceeasi banca, ce va oferi clientilor ratele si conditiile atractive cu care i-am obisnuit. In plus, vom lansa si promova produse inovative pentru a servi cat mai bine nevoilor clientilor nostri si pe viitor”, afirma intr-un comunicat al bancii Tamer Ozatakul, presedintele Finansbank.

Agentia de publicitate desemnata a se ocupa de implementarea si comunicarea rebrandingului Finansbank este Maximize Communications. Partener de traditie al Finansbank, agentia va desfasura campaniile de comunicare a schimbarii identitatii de marca ale produselor si serviciilor bancii pe parcursul anului 2007.