Pachetul contine o pagina de Internet, un serviciu de mesaje prin telefonia mobila, o aplicatie pentru angajatori si un call center pentru verificarea si gestionarea conturilor de pensii atat obligatorii (pilonul II), cat si facultative (pilonul III).

"In campania de aderare la pensiile obligatorii, clientii si-au ales fondul de pensii dupa reputatia administratorilor. Acum, un pachet complet de servicii pentru clienti poate face diferenta intre companiile de administrare, iar in perioada urmatoare va fi tot mai importanta performanta investitionala a fondurilor de pensii", a declarat directorul general al Allianz-Tiriac Pensii Private, Crinu Andanut.

Astfel, pe pagina de internet, clientii isi pot vedea valoarea contului de pensie privata, istoricul contributiilor, valoarea unitatii de fond, numarul unitatilor de fond si comisioanele percepute de administratorul fondului.

Site-ul a fost deja lansat de la startul pensiilor facultative, in urma cu un an si jumatate, se precizeaza in comunicat.

Citeste si:

Accesul la cont se face prin codul numeric personal (CNP) si, drept parola, se folosesc ultimele patru cifre ale actului de aderare la fond, in cazul clientilor participanti doar la fondul de pensii private obligatorii, AZT Viitorul Tau.

Daca un client este participant la unul dintre cele doua fonduri de pensii facultative (AZT Moderato sau AZT Vivace), datele de autentificare pe site sunt inscrise pe cardul primit in momentul aderarii la fond. Aceleasi date sunt folosite si in cazul participantilor la ambele tipuri de fonduri de pensii, atat private, cat si obligatorii.

Allianz-Tiriac Pensii Private este al doilea jucator pe piata pensiilor obligatorii, cu peste 1,1 milioane de participanti la fond si o cota de piata de 25,6%.

Pe piata pensiilor facultative, Allianz-Tiriac ocupa tot locul al doilea, are peste 36.000 de participanti la cele doua fonduri de pensii, o cota de piata de 30% dupa numarul de participanti si de 27,4% dupa activele nete administrate.