Procesul de optimizare presupune inchiderea conturilor curente prin care clientii persoane fizice nu au efectuat operatiuni bancare in ultimele 6 luni calendaristice consecutive si in care nu se regasesc sume de bani. Operatiunea se deruleaza in acord cu prevederile contractelor incheiate cu clientii.

Clientii carora li se vor inchide conturile curente inactive nu vor avea de suportat nici un cost pentru aceasta operatiune.

Nu vor fi inchise conturile curente pe care clientii le folosesc in legatura cu alte produse pe care le detin la BCR (de exemplu: conturi cu card de debit atasat, conturi curente atasate produselor de economisire sau de creditare, de orice fel). Aceste conturi curente continua sa functioneze ca si pana acum, pentru a asigura clientilor accesul deplin la produsele BCR in legatura cu care au fost deschise.

De asemnea, nu vor fi inchise conturi de depozit, conturi de economii, conturi de certificate de depozit, conturi de credite – de orice fel, conturi de card – de orice fel. Acestea continua sa functioneze, ca si pana acum, in concordanta cu prevederile contractuale incheiate cu clientii BCR care beneficiaza de aceste produse.

Citeste si:

Acest proces de optimizare este posibil in urma dezvoltarii sistemului informatic. In trecut clientii BCR puteau sa efectueze operatiuni bancare numai la unitatea unde aveau contul curent deschis. Dezvoltarea sistemului informatic permite clientilor BCR acess liber si neconditionat la contul lor, de la orice unitate a bancii ori prin canale alternative ghiseului bancar si, prin urmare, clientii nu mai folosesc toate conturile curente deschise in trecut, unele dintre acestea devenind acum conturi curente inactive.

Procesul inchiderii conturilor inactive va imbunatati calitatea serviciilor oferite de BCR.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR gestioneaza active de peste 17,5 miliarde euro.