BRD - Groupe Societe Generale, a doua banca din sistem dupa valoarea activelor gestionate, a lansat "a la carte", primul card bancar 100% personalizabil, etichetat cu chip si emis sub sigla Visa sau MasterCard.
Francezii de la BRD - Groupe Societe Generale au lansat "a la carte", cardul 100% personalizabil, si isi propun sa emita in acest an peste 100.000 de asemenea carduri si sa incurajeze, prin intermediul lor, platile cu cardul la comercianti.

"Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine, astfel, mai mult decat pana acum, o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al departamentului de strategie si marketing din cadrul BRD.

"A la carte" beneficiaza de toata gama functionalitatilor specifice unui card, insa fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisa de banca.

"Nu mai suntem in piata produselor bancare de acum 15 ani. In prezent, ne orientam pe segmente de clienti, pe nise si ajungem sa realizam produse bancare orientate chiar direct spre client, individualizate. Vrem sa facem produse bancare mai prietenoase", a explicat Cosmin Vladimirescu, account manager pentru Romania, MasterCard Europe.

In plus, emiterea noilor carduri personalizate ar putea influenta in mod pozitiv cererea pentru carduri, in conditiile in care s-a observat o stagnare in 2009, sustin reprezentantii BRD, care au mentionat ca timpul de emitere al unui card personalizat nu va fi mai mare decat cel aferent cardurilor standard (10 zile lucratoare de la semnarea cererii de emitere si validarea designului de catre client).

"Noul produs este unul inovator, care duce la individualizarea clientilor si care are sanse foarte bune de a realiza un trend in piata", a declarat Catalin Cretu, director general in Romania al Visa Europe.

La finalul lui 2009, BRD avea peste 2,2 milioane carduri active si o retea formata din peste 1.450 de bancomate (ATM) si 20.000 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS). Banca are peste 2,5 milioane de clienti si 930 de unitati bancare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri