Venitul net bancar obtinut de BRD in primele noua luni din 2010 a ajuns la 2,65 miliarde lei (634 milioane euro), cu 5% mai mare decat la 30 septembrie 2009. Rezultatul brut din exploatare a inregistrat o crestere de 11% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 1,6 miliarde lei (389 milioane euro).

Volumul total al creditelor acordate de BRD clientelei este de 34,05 miliarde lei, in crestere cu doar 3% fata de perioada similara din 2009.

La nivelul clientelei de persoane fizice, volumul creditelor a ajuns la 16,4 miliarde lei, in crestere cu 4%. Valoarea creditelor acordate clientelei de persoane juridice a crescut cu 3%, pana la 17,65 miliarde lei.

Citeste si:

Depozitele clientelei inregistrau la sfarsitul primelor noua luni ale anului 2010 un nivel constant fata de 30 septembrie 2009, ajungand la 29,96 miliarde lei.

„Rezultatele obtinute la sfarsitul primelor noua luni ale acestui an dovedesc constanta cu care banca realizeaza rezultate bune la nivel comercial. Reusim in continuare sa controlam strict nivelul cheltuielilor generale, aspect care genereaza un bun raport cost/venit. Mediul economic dificil ne influenteaza direct, cresterea nivelului costului net al riscului fiind o consecinta a deteriorarii situatiei economice generale”, a declarat Guy Poupet (foto), presedinte – director general al BRD - Groupe Société Générale.

BRD – Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii septembrie 2010, aproape 2,5 milioane de clienti. La aceeasi data, BRD avea aprope 2,2 milioane de carduri valide si opera o retea de aproximativ 1 500 ATM-uri si peste 21.000 de POS-uri. Totalul activelor bancii se ridica, la sfarsitul lunii septembrie 2010, la 47 miliarde lei (11 miliarde euro).