RCS&RDS ar purta negocieri pentru achizitia UPC Romania, iar daca aceasta tranzactie s-ar materializa cele doua companii ar ajunge la peste 4 milioane de clienti pe piata de televiziune, in jur de 1,65 milioane de abonati de telefonie fixa, 1,35 milioane de utilizatori de internet si circa 1,5 milioane de clienti de telefonie mobila.

Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC

Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC

"Eu nu am toate datele acestei fuziuni si nici nu stiu care sunt regulile dupa care vor functiona. La minister s-a creat o comisie care monitorizeaza aceasta achizitie. Noi nu avem competenta in acest sens. Exista Consiliul Concurentei si Agentia Nationala pentru Comunicatii. Noi vom asigura doar asistenta tehnica necesara pentru Consiliul Concurentei (CC) cand vom fi solicitati", a afirmat Vreme intr-o conferinta de presa.

El a mentionat ca Ministerul Comunicatiilor va "trece la anumite actiuni" dupa ce va intra in contact cu Consiliul Concurentei.

"Cand vom intra in comunicare cu CC vom trece si la anumite actiuni pe care le vom face publice. In general, analizele de la Consiliul Concurentei sunt complexe si dureaza o luna-doua", a spus el.

Citeste si:

Intrebat cum crede ca vor resimti consumatorii eventuala tranzactie, Vreme a spus ca "orice monopol are si o parte negativa", acesta fiind motivul pentru care autoritatea de reglementare in domeniul concurentei trebuie sa-si dea avizul.

Saptamana trecuta, Vreme a afirmat ca eventuala preluare a UPC de catre RCS&RDS va fi analizata de Consiliul Concurentei, fiind posibil ca institutia sa se fi autosesizat deja, si ca personal nu crede ca va fi vorba de o situatie de monopol.

Citeste si articolul Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC.