LivingSocial, jucatorul numarul doi pe piata aglomerata a site-urilor de cupoane, a atras o investitie de 400 milioane de dolari de la Amazon.com si investitori ai Lightspeed Venture Partners, suma care va ajuta compania sa concureze mai eficient cu liderul GroupOn, conform unor persoane familiare cu afacerea, citate de Wall Street Journal.
Investitia evalueaza LivingSocial la circa 3 mld. $.

In decembrie, compania anunta ca inregistreaza vanzari de cupoane in valoare de circa 1 milion de dolari pe zi si urmareste sa genereze venituri de peste 500 milioane $ pe intreg anul 2011.

Infuzia de capital va sprijini firma cu sediul in Washington D.C. sa angajeze mai multi angajati, sa se extinda mai puternic la nivel global si sa achizitioneze mai multe business-uri, conform lui Todd Chaffee, general partner al companiei Institutional Venture Partners. El a mai spus ca LivingSocial “prinde din urma GroupOn”, adaugand circa 1,5 milioane de noi membri in fiecare saptamana. Per total, compania are 26 milioane de membri in 250 de piete din 12 tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri