Reprezentantii companiei afirma ca anul acesta vanzarile de echipamentele de navigatie ar putea stagna sau creste cu cel mult 10%, anul trecut aceasta piata fiind estimata la in jur de 60.000 de unitati. Evolutia depinde insa de dezghetarea consumului in Romania si orientarea unei portiuni mai mari din cheltuielile populatiei catre turism.

“In 2010 ne-am concentrat pe mentinerea pozitiei de lider pe piata echipamentelor GPS din Romania, in conditiile unei cresteri a concurentei atat in zona de pret, cat si in zona de servicii adaugate atasate produsului in procesul de vanzare si post-vanzare. Pe langa acest lucru, am urmarit pastrarea profitabilitatii” , declara Laura Samson (fpto), director general al Mio Technology in Romania, Ungaria, Slovacia si Cehia.

In acest an compania va lansa o noua gama de dispozitive GPS, acestea urmand sa se bazeze pe un singur software de navigare: Mio Spirit. Pe de alta parte, producatorul va lansa o gama de echipamente care sunt dotate cu o tehnologie de rutare care contribuie la scaderea consumului de carburant.

“Daca in 2010 am avut pe piata echipamente bazate pe trei software-uri de navigare, in 2011, vom miza pe o gama completa de dispozitive de navigatie bazata pe software-ul proprietar Spirit. Totodata, daca anul trecut am acoperit in principal segmentul mediu de pret si cel premium,din iunie anul acesta vom avea disponibila pe piata o gama noua care va acoperi toate segmentele de pret si toate categoriile de consumatori”, a adaugat reprezentantul Mio.

Citeste si:

Echipamentele de navigatie Mio au avut un pret mediu de 180 de euro anul trecut.

In general clienti cauta doua categorii distincte de produse: in timp ce unii isi doresc dispozitive tot mai inovatoare, altii vor echipamente eficiente si cu un pret cat mai mic.

Conform reprezentantilor Mio Technology, producatorii vor incerca sa ataseze din ce in ce mai multe servicii suplimentare in procesul de vanzare a echipamentelor GPS, fie ca este vorba despre actualizari gratuite de harta, fie despre posibilitatea inchirierii hartilor sau de extinderea perioadei de garantie.

Mio Technology este o compania taiwaneza fondata in mai 2002 care isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari.