Schimbarile anuntate marti sunt urmarea a sapte luni de teste. Cei circa 277 de milioane de utilizatori ai serviciului gratuit de e-mail de la Yahoo vor intra pe o noua versiune, treptat, in urmatoarele saptamani.

Modificarile implica inserarea de update-uri catre conturile de Facebook si Twitter direct de pe adresa de e-mail, accesarea si incarcarea mai rapida a atasamentelor si trimiterea de fisiere de pana la 100 de megabiti. Alte instrumente includ controluri mai bune ale junk-mail-ului si abilitatea de a discuta cu prietenii de pe mail, pe Facebook.

Yahoo spera ca aceste modificari sa ajute compania sa atraga noi utilizatori, intr-o perioada in care foarte multi migreaza catre serviciul concurent al Google, Gmail.

Desi serviciul Yahoo ramane mai mare decat Gmail, serviciul Yahoo a pierdut teren in ultimii ani. In aprilie, compania anunta ca are circa 277 milioane de conturi active, o scadere de 3 milioane fata de aceeasi perioada a anului trecut. Intre timp, Gmail a crescut la 220 de milioane de utilizatori la nivel global, in crestere cu 43 milioane fata de anul trecut.