"Sanctiunea a fost aplicata ca urmare a primirii a doua reclamatii individuale ale unor clienti prepay. Orange Romania a actionat cu buna credinta si a depus toate eforturile pentru remedierea situatiei aparute, iar clientilor le-au fost reconectate numerele in cel mai scurt timp posibil. (...) In aceste conditii, intrucat consideram ca sanctiunea este disproportionata cu gravitatea faptei dar si cu eventualul prejudiciu adus clientilor, ne rezervam dreptul de a contesta aceasta masura in instanta", arata Orange, potrivit Mediafax.

Compania de telefonie mobila a fost amendata cu 10.000 de lei de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj pentru comportament incorect cu consumatorii, dupa suspendarea unor cartele inainte de expirarea perioadei de valabilitate.

"La baza acestui comportament incorect al operatorului economic au fost probleme de ordin tehnic, asumate de catre reprezentantii acestuia. Astfel, consumatorii, desi au platit pentru aceste servicii, s-au aflat in imposibilitatea utilizarii resurselor alocate la activarea optiunilor, fiindu-le lezate interesele economice", se arata intr-un comunicat transmis marti de CJPC Cluj.

Conform sursei citate, de la inceputul anului si pana in prezent impotriva Orange au fost inregistrate peste 50 de reclamatii, vizand modalitatea de reziliere inaintea expirarii perioadei contractuale, neconformitatile semnalate la terminalele mobile achizitionate si facturarea eronata a serviciilor.