PayPoint Romania a procesat anul trecut 12 milioane de tranzactii, de peste doua ori mai multe fata de anul precedent, potrivit datelor publicate de grupul britanic si preluate de Mediafax.

Numarul punctelor de plata ce ofera intregul portofoliu de servicii PayPoint in Romania a crescut cu 3.200, concomitent cu retragerea a aproximativ 2.100 de terminale ce ofereau exclusiv serviciul de incarcare electronica. Astfel, serviciile plati de facturi si incarcare electronica sunt disponibile in 6.000 de locatii la nivel national, in crestere neta cu peste 1.100 fata de anul precedent.

Compania a investit in dezvoltarea retelei de puncte de plata in timp ce a renuntat la toate terminalele destinate exclusiv incarcarii cartelelor de telefonie mobila.

Citeste si:

PayPoint Romania intentioneaza sa lanseze in acest an servicii de transfer de bani si sa infiinteze noi puncte de plata, anticipind trecerea la profitabilitate, ca urmare a cresterii platilor de facturi si reducerilor de costuri.

PayPoint a raportat un volum record de 590 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere fata de cele 552 milioane tranzactii raportate in anul precedent. Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 10 miliarde lire sterline, in crestere cu 900 milioane de lire sterline.

Veniturile PayPoint la nivel mondial au scazut cu 1,7%, de la 196 milioane lire sterline la 193,2 milioane lire sterline.