Toti clientii care vor contacta Romtelecom pentru instalarea unui nou serviciu sau pentru un deranjamanent, vor avea posibilitatea de a face de la prima interactiune o programare pentru o interventie la domiciliu, fie in magazine, fie atunci cand suna in call center-ele companiei. Noul mod de lucru este in prezent in stadiul de testare in judetul Arges, urmand a fi implementat treptat si in alte judete ale tarii astfel incat implementarea in toata tara sa se finalizeze in luna iulie.

Noul sistem presupune automatizarea programarilor pentru interventiile la domiciliu si face mai confortabila rezolvarea instalarilor sau deranjamentelor pentru client. Concret, de la primul apel in call center clientul va avea posibilitatea sa stabileasca o data si o ora pentru deplasarea unei unitati de interventie la domiciliul sau. Prin intermediul unui sistem automat de apelare, vor urma apoi confirmari si reconfirmari automatizate ale intalnirii. Dupa finalizarea interventiei, clientul va fi sunat pentru a face o evaluare a serviciilor primite, ca element esential intr-un proces de imbunatatire continua a serviciilor companiei. Sistemul presupune si o cu totul alta modalitate de lucru pentru dispeceri, care au un rol mai degraba pro-activ, de optimizare a deplasarilor echipelor din teren ale companiei.

Noul mod de lucru va permite o reducere semnificativa a costurilor companiei. O modificare similara, semnificativa, a modului de lucru, a fost cea din 2010, cand echipele operationale de doua persoane s-au transformat in unitati formate dintr-o singura persoana, in timp ce numarul de unitati de lucru a crescut cu 300, pana la aproximativ 1500, permitand o mai buna servire a clientilor.