Pentru celelalte servicii, numarul clientilor activi a crescut cu peste 30% in primul semestru, iar numarul abonatilor la serviciile de voce, cu 26%.

Numarul clientilor de date pe segmentul de retail a crescut cu circa 25%. “Ponderea serviciilor de date in veniturile segmentului retail este de majoritara, la fel si pentru segmentul wholesale. Aceste ponderi se mentin, in general, in structura veniturilor, insa estimam ca accentul pus de noi in ultimii doi ani pe promovarea intensa a serviciilor de date va contribui la cresterea ponderii veniturilor din aceste servicii in totalul veniturilor cu cel putin 10% fata de procentul actual”, declara Dinu Malacopol, CEO DCS.

Bugetul alocat de companii pentru servicii de telecomunicatii in primele cinci luni ale anului difera in functie de complexitatea solutiei acceptate. Trendul general este insa de usoara crestere in concordanta cu cresterea nevoii de a comunica in toate business-urile. Cea mai importanta masura a Dial Telecom pentru a satisface clientii din toate categoriile a fost aceea de a adapta caracteristicile tehnice ale serviciilor si tarifele la nevoile pietei.

Bugetul total de investitii pentru 2011 la nivelul grupului Digital Cable Systems este de aproximativ 10 milioane euro. Anul trecut, Dial Telecom a avut o cifra de afaceri de peste 27 milioane de lei, reprezentand o crestere cu 24% fata de 2009. Pentru anul curent, compania se asteapta la o crestere mai sustinuta pana catre cota de 30%.