Astfel, la finalul lui iunie, UPC avea 1.542.100 de abonamente (in crestere cu 1.400 fata de martie 2011), dintre care cele de televiziune, businessul principal al operatorului, reprezentau 1.124.300. Numarul utilizatorilor de televiziune era mai mic cu 15.400 fata de primul trimestru al anului din cauza diminuarii de pe segmentul de cablu analogic cu circa 32.100 de abonati.

La sfarsitul primei jumatati a anului, UPC avea 567.600 de abonati de televiziune analogica, acesta fiind singurul segment pe care compania continua sa piarda clienti. Majoritatea operatorilor au din ce in ce mai putini abonati de televiziune analogica pentru ca foarte multi utilizatori aleg pachete cu televiziune analogica datorita unei oferte mai variate de programe si a preturilor in scadere.

Pe de alta parte, compania inregistra in iunie 314.700 de utilizatori de cablu digital (mai mult cu 10.200 fata de trimestru anterior) si 242.000 de clienti de televiziune digitala prin satelit, in crestere cu 6.500 de abonati fata de martie anul acesta.

Pe segmentele de internet si telefonie fixa, operatorul a continuat cresterea din primul trimestru al anului, ajungand la 258.000 de clienti de internet si 159.800 de telefonie. Intre aprilie si iunie, compania a castigat 1.800 de abonati de internet fata de primele trei luni ale anului si 15.000 de utilizatori de telefonie.

"Odata cu lansarea Fiber Power am repozitionat produsul de internet oferind acum cea mai mare vitezã de internet din Romania, de 120Mbp. Aceasta repozitionare a contribuit la o usoara crestere a vanzarilor de abonamente de internet", a declarat Severina Pascu, directorul general al companiei.

Citeste si:

UPC a lansat serviciile de internet de mare viteza Fiber Power in toamna anului trecut, primul oras in care au fost disponibile aceste servicii fiind Cluj-Napoca, ulterior acestea fiind extinse in alte cinci orase.

Daca initial serviciile Fiber Power ajungeau pana la viteze de 100 Mbps, din aprilie acestea ating pana la 120 Mbps. Investitia in infrastructura necesara oferirii acestor servicii a fost de peste 100 de milioane de euro in ultimii doi ani.

Liberty Global, actionarul UPC Romania, nu a facut publice datele despre veniturile companiei, acestea urmand sa fie publicate in urmatoarele saptamani.

In 2010, UPC a avut venituri de 120,9 milioane de euro, in scadere usoara de la 123,4 milioane de euro cu un an inainte.