Liderul de piata pe acest segment ramane Appe iPad, cu peste 30 de milioane de unitati vandute pana in prezent.
Amazon.com va vinde aplicatii din propriul magazin Android Appstore, filme prin Amazon Instant Video si MP3-uri sustinute de Amazon Cloud Player.
Analistul Forrester Sarah Rotman Epps, prima persoana care a prezis, in luna martie, ca Amazon va lansa o tableta proprie, subliniaza ca pentru ca firma sa aiba succes este necesar ca pretul tabletei sa fie sub 300$ si sa se asigure ca producatorul are destule unitati pentru a acoperi cererea initiala.
“Desi lupta dintre Amazon si Apple seamana putin ca cea dintre David si Goliath, retailerul este dispus sa comercializeze hardware-ul pe pierdere, recuperand bani din vanzari adiacente, continut. Acest lucru face ca Amazon.com sa fie un concurent credibil in fata Apple”, subliniaza analistul Forrester.
Analistul Tim Bajarin de la Creative Strategies a calculat si a declarat ca producerea tabletei va costa circa 300$, insa Amazon isi va permite sa reduca pretul initial cu 51$, pentru a atrage clienti, urmand sa recupereze aceasta suma in circa 6 luni, din inchiriere de filme, download-uri de muzica si carti Kindle, precum si din alte aplicatii si advertising.
Sursa foto: ForexTV.com
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: